dinsdag 11 juli 2017

SEEDBIRDS

Geheel onverwachts maakte ik dit weekend een nieuwe 24 HOUR COMIC !!!
Op uitnodiging van Wouter Goudzwaard reisde ik deze 8ste Juli af naar de supergezellige en gastvrije KWEEK Concept Store (Fortuinstraat 17a) te Bergen op Zoom om samen met hem en met en deze andere sterren: Charlotte Dumortier, Jeroen Funke, Anneke Caremin, Boris Peeters, Ben Vranken, en Dimitri Jangojim. Wat werden we daar heerlijk in de watten gelegd, geen wonder dat bijna iedereen zijn comic af kreeg.

Omdat het een speciale tussendoor 24 hour comic werd, (24 Hour comic day is weer het eerste weekend van oktober) besloot ik dit keer maar eens niet een verhaal te maken maar gewoon iets abstracts. Een reeks stripjes waarbij steeds een ding meer werd toegevoegd. Zo begon ik met 1 vogel, daarna 2 vogels, daarna 3 etc etc. Op den duur werd het steeds moeilijker en bij stripje 46 zat ik dan ook in een diep dal. Ook het vechten tegen de slaap werd almaar moeilijker. (Charlotte, Dimitri en Anneke gingen ook echt een dutje doen maar dat durfde ik niet. Ik zou dan nooit meer teruggekomen zijn.) Maar dankzij een super ontbijt en koffie kwam ik er weer bovenop en hierbij dan het resultaat:
SEESBIRDS een vrije improvisatie met vogels, katten en nog zo wat andere zaken...


































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten