dinsdag 5 oktober 2010

Marie Antoinette

is de nieuwe 24 hour comic die ik dit jaar heb gemaakt in de zoals altijd voortreffelijk gezellige Galerie Lambiek!
Mijn vierde inmiddels.
Mijn vorige WOLKEN (verderop onderaan in deze blog) werd nog pas vorige week bekroond op de Stripdagen als beste album in de categorie literair. Daarom lag de lat voor mij dit jaar extra hoog.
Andermaal ben ik redelijk tevreden met wat ik dit jaar gepresteerd heb.
34 pagina's een omslag, titelpagina en een binnenkant omslag.
De versie hier verschilt een heel klein beetje van die op de faceboekpagina van Galerie Lambiek omdat ik wat vlekjes en spelfouten heb gecorrigeerd. En wat kleurwerk en typografie heb toegevoegd.
Kijk vooral ook daar naar wat al mijn medestriptekenaars hebben geproduceerd. Het is heel erg de moeite waard.
Op het moment van schrijven wordt er ook weer een boekje van geprint dat dit jaar 4 Euro gaat kosten. Zoals altijd kun je het kopen bij LAMBIEK (in de Kerkstraat) en Beeldverhaal (in de Kinkerstraat) en zelfs bij mij.

N.B. 6 November kun je me bezoeken op de KUNSTSTRIPBEURS te Utrecht waarvoor ik nog een aardige poster heb ontworpen.
5 December geef ik dan nog acte de presence op de kleine uitgeversbeurs in Paradiso.

WASCO

4 opmerkingen:

  1. hee mooi hoor, zo in kleur en alles!
    Ik had hem ter plekke al gelezen, maar hij is weer prachtig!
    Ik ga hem zeker kopen!
    Tot op de Kunststripbeurs! :)

    groetjes Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt voor het boekje. Echt supertof :) ! Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me aan bij Denise: heel erg bedankt voor het boekje dat weer supertof is, volgende keer twee stripschappenningen!

    Hartelijke groet,

    Fedde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Di is in NS with IRA and she is going to chop the Queen's head off!

    BeantwoordenVerwijderen